Jak działamy?

1. Wybór wymarzonego samochodu

Razem z nami określasz swoje wymagania co do poszukiwanego pojazdu (marka, model, rocznik, wyposażenie, stan itp.). Aby zagwarantować Ci szeroki wybór pojazdów, licytujemy na wielu portalach aukcyjnych. Aby mieć pewność historii danego auta – korzystamy z płatnych raportów.

2. Ustalenie kwoty zakupu

Jeśli po zapoznaniu się z raportami podtrzymujesz chęć zakupu danego pojazdu, zajmiemy się dalszą wyceną. Będziemy prognozować, jaka kwota będzie potrzebna, by wygrać aukcję – to od Ciebie zależy, jaką sumę zechcesz przeznaczyć. Wyliczmy także dla Ciebie koszty transportu pojazdu ze Stanów Zjednoczonych do Polski. Przez cały ten czas niezmiennie jesteśmy gotowi udzielić Ci rady i odpowiedzieć na każde pytanie.

3. Podpisanie umowy – wpłata kaucji

Po ustaleniu kwoty zakupu i opłat, jaką jesteś gotowy przeznaczyć na licytację, przechodzimy do podpisania umowy. Po podpisaniu umowy wpłacasz kaucję w wysokości 10% wartości auta, minimum 5000 zł na poczet zakupu. W przypadku, gdy nie uda się wylicytować danego samochodu, decydujesz, czy chcesz zwrotu kaucji czy zostawiasz ją na poczet przyszłych licytacji. Kaucja zwracana jest w ciągu 3 dni roboczych.

4. Wygrana licytacja – wykup samochodu

Po wygraniu – wylicytowaniu samochodu – jesteś zobowiązany do bezzwłocznej zapłaty za samochód bezpośrednio przelewem na konto domu aukcyjnego. Z naszej strony pomagamy w przygotowaniu przelewu oraz koordynujemy płatność.

5. Transport samochodu do Europy

Gdy pieniądze wpłyną na konto domu aukcyjnego możemy przystąpić do rozpoczęcia procedury transportowej. Samochód zostaje przetransportowany z domu aukcyjnego do danego portu, tam zostaje załadowany do kontenera, a następnie na statek morski. Kontenery wysyłamy do portów w Bremerhaven (Niemcy), Rotterdamu (Holandia), oraz do Gdyni. Przez cały czas transportu monitorujemy kontener, w każdej chwili więc możemy udzielić informacji, gdzie samochód w danej chwili się znajduje oraz podać datę wpłynięcia do portu w Europie.

6. Odbiór pojazdu w porcie – transport do Twojego domu

Po rozładunku pojazd poddawany jest procedurze celnej. Po uiszczeniu wszelkich należnych opłat (cło, VAT, koszt obsługi agencji celnej) zostaje przewieziony lawetą pod wskazany przez Ciebie adres lub do
naszego serwisu.

Na każdym etapie jesteśmy dla Ciebie, aby służyć fachową pomocą. Oferujemy także doradztwo w zakresie tłumaczenia dokumentów oraz rejestracji pojazdu.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących procedury zakupu pojazdu w USA lub Kanady skontaktuj się z nami, odpowiemy na każde pytania i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Zapraszamy do stałej współpracy komisy samochodowe, serwisy napraw powypadkowych oraz pasjonatów motoryzacji,
którzy chcą stworzyć sobie dodatkowe źródło dochodu.